Ragn-Sells ekspanderer. Vi er ledende i utviklingen av gode bærekraftige løsninger innenfor avfall og miljø. Vårt mål er å sørge for god utnyttelse av avfallet gjennom materialgjenvinning og sirkulære løsninger, da slipper vi å forbruke jordas jomfruelige ressurser unødvendig. Våre kunder er små og store virksomheter med behov for løsninger til å håndtere avfall - eller ressurser slik vi ser det.
Ragn-Sells søker salgsrådgiver med mye engasjement og god lokalkunnskap slik at vi på best mulig måte kan ivareta eksisterende kundeportefølje så vel som å skape nye relasjoner her i Innlandet.
Som salgsrådgiver i Ragn-sells jobber du kontinuerlig mot eksisterende relasjoner samtidig som du strukturert oppsøker nye potensielle kunder, hovedsakelig på Gjøvik og omegn.
Du blir en viktig del av den store Ragn-Sells familien gjennom ditt lokale arbeidsteam i Innlandet.
Vi ser etter deg som trives i et hektisk og inkluderende miljø med kundene i fokus. Du må like utfordringer da bransjen er i stadig utvikling. Her er ingen dager like.
Stillingen er tilknyttet Ragn-Sells Region Øst med kontorplass Hov/Hamar. Du vil bli en del av vårt erfarne salgsteam her i Innlandet og rapportering skjer til vår salgssjef i regionen.
Arbeidsoppgaver:
Salg og personlig markedsføring av Ragn-Sells sine produkter og tjenester
Oppsøkende salg og etablering av nye kunderelasjoner
Kundemøter for befaring og kartlegging av behov
Utarbeide tilbud i henhold til krav og forventninger i forespørsler og til gitte frister
Se og utarbeide løsninger tilpasset den enkelte kunde
Oppfølging av eksisterende kunder og prosjekter
Påse at leveranser er utført med riktig kvalitet, til avtalt pris og tid
Jobbe med digitale løsninger
Kvalifikasjoner:
Salgserfaring bør du ha en del av og aller helst erfaring fra løsningssalg til industri og næringsliv
Trives med å skape nye relasjoner og foreta oppsøkende salg
En del lokalkunnskap vil være å foretrekke
Grunnleggende økonomiforståelse
Du har gjerne utdannelse innen salg og markedsføring, men dette er ikke et krav
Gode kommunikasjonsferdigheter forventes på norsk, alternativt i et annet skandinavisk språk
Erfaring i bruk av et CRM system vil være en fordel
Du har førerkort minimum kl. B og du disponerer egen bil
Personlige egenskaper:
Du har en tillitvekkende og rolig fremtoning
Du evner både å skape nye relasjoner såvel som å ivareta relasjoner du allerede har
Du avdekker den enkelte kundes behov ved å lytte, se og forstå
Du er løsningsorientert, samvittighetsfull og kvalitetsbevisst
Du har et jevnt og godt humør, med stor arbeidskapasitet og høy stressterskel
Vi tilbyr:
Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver
Stor grad av frihet
Fastlønn med bilgodtgjørelse og bonusordning
Gode pensjons – og forsikringsordninger
Trygg arbeidsplass i et stort og spennende konsern
God og grundig opplæring vil bli gitt
Dersom du tenker at dette kan være en spennende og interessant stilling for deg, vil vi gjerne at du tar kontakt!
For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med
Frisikt Karriere AS v/ Randi N. Stensby på tlf.: 917 48 306
Vi hører snarlig fra deg!