top of page

Salgsrådgiver med engasjement og god lokalkunnskap søkes til avdelingen vår på Gjøvik

Ragn-Sells ekspanderer. Vi er ledende i utviklingen av gode bærekraftige løsninger innenfor avfall og miljø. Vårt mål er å sørge for god utnyttelse av avfallet gjennom materialgjenvinning og sirkulære løsninger, da slipper vi å forbruke jordas jomfruelige ressurser unødvendig. Våre kunder er små og store virksomheter med behov for løsninger til å håndtere avfall - eller ressurser slik vi ser det.




Ragn-Sells søker salgsrådgiver med mye engasjement og god lokalkunnskap slik at vi på best mulig måte kan ivareta eksisterende kundeportefølje så vel som å skape nye relasjoner her i Innlandet.


Som salgsrådgiver i Ragn-sells jobber du kontinuerlig mot eksisterende relasjoner samtidig som du strukturert oppsøker nye potensielle kunder, hovedsakelig på Gjøvik og omegn.

Du blir en viktig del av den store Ragn-Sells familien gjennom ditt lokale arbeidsteam i Innlandet.

Vi ser etter deg som trives i et hektisk og inkluderende miljø med kundene i fokus. Du må like utfordringer da bransjen er i stadig utvikling. Her er ingen dager like.

Stillingen er tilknyttet Ragn-Sells Region Øst med kontorplass Hov/Hamar. Du vil bli en del av vårt erfarne salgsteam her i Innlandet og rapportering skjer til vår salgssjef i regionen.



Arbeidsoppgaver:

  • Salg og personlig markedsføring av Ragn-Sells sine produkter og tjenester

  • Oppsøkende salg og etablering av nye kunderelasjoner

  • Kundemøter for befaring og kartlegging av behov

  • Utarbeide tilbud i henhold til krav og forventninger i forespørsler og til gitte frister

  • Se og utarbeide løsninger tilpasset den enkelte kunde

  • Oppfølging av eksisterende kunder og prosjekter

  • Påse at leveranser er utført med riktig kvalitet, til avtalt pris og tid

  • Jobbe med digitale løsninger

Kvalifikasjoner:

  • Salgserfaring bør du ha en del av og aller helst erfaring fra løsningssalg til industri og næringsliv

  • Trives med å skape nye relasjoner og foreta oppsøkende salg

  • En del lokalkunnskap vil være å foretrekke

  • Grunnleggende økonomiforståelse

  • Du har gjerne utdannelse innen salg og markedsføring, men dette er ikke et krav

  • Gode kommunikasjonsferdigheter forventes på norsk, alternativt i et annet skandinavisk språk

  • Erfaring i bruk av et CRM system vil være en fordel

  • Du har førerkort minimum kl. B og du disponerer egen bil

Personlige egenskaper:

  • Du har en tillitvekkende og rolig fremtoning

  • Du evner både å skape nye relasjoner såvel som å ivareta relasjoner du allerede har

  • Du avdekker den enkelte kundes behov ved å lytte, se og forstå

  • Du er løsningsorientert, samvittighetsfull og kvalitetsbevisst

  • Du har et jevnt og godt humør, med stor arbeidskapasitet og høy stressterskel

Vi tilbyr:

  • Utfordrende og varierte arbeidsoppgaver

  • Stor grad av frihet

  • Fastlønn med bilgodtgjørelse og bonusordning

  • Gode pensjons – og forsikringsordninger

  • Trygg arbeidsplass i et stort og spennende konsern

  • God og grundig opplæring vil bli gitt

Dersom du tenker at dette kan være en spennende og interessant stilling for deg, vil vi gjerne at du tar kontakt!

For nærmere informasjon om stillingen, ta kontakt med

Frisikt Karriere AS v/ Randi N. Stensby på tlf.: 917 48 306


Vi hører snarlig fra deg!




bottom of page