Frisikt IT AS er et av datterselskapene i Frisikt konsernet.
Selskapet er ansvarlig for den interne IT-driften i hele konsernet i tillegg til driftsavtaler med våre kunder. Frisikt IT AS fungerer også som en 1. linje support for både kunder og konsernets ansatte.
Vi holder til i nyoppussede og trivelige lokaler sentralt plassert i Gjøvik sentrum samlokalisert med flere av Frisikt AS sine øvrige avdelinger og selskaper.
Frisikt IT AS består i dag av et engasjert og erfarent team med felles mål om å yte det beste for sine kunder. For å kunne gi best mulig service, har vi forlenget arbeidsdagen og tilgjengeligheten vår. Arbeidstiden er fra kl 0700-2000 mandag-fredag i tillegg til søndager fra kl 1600-2000.
Vår kommende kollega brenner for IT, er en problemløser og evner og vil yte det lille ekstra for å gjøre kundene våre fornøyd. I første omgang vil dette være en ca 50 % stilling med arbeidstid hovedsakelig på dagtid, men vi oppfordrer også studenter innenfor IT-fag til å søke.
Frisikt AS sine kjerneverdier er "solid, helhjerta og kunnskapsrike" - dette er verdier vi ønsker du kan kjenne deg igjen i.
Dine arbeidsoppgaver:
Være en del av teamet med 1.linje support
Registering og oppfølging i sakshåndteringsverktøy
Løse henvendelser i den utstrekning det er mulig i 1. linje eller tildele saker til 2. linje
Besvare henvendelser pr. telefon, epost og øvrig saks system
Bistå kunder og brukere med å løse varierte utfordringer av teknisk eller funksjonell art, gjerne med bruk av fjernstyring på pc eller telefon
Generell support av Windows og Mac arbeidsstasjoner
Tett samarbeid med driftsavdelingen og andre samarbeidspartnere
Enkel bistand i forretningsapplikasjoner
Dine egenskaper:
Du har grunnleggende og god IT-forståelse
Du er fleksibel, serviceinnstilt og ser ikke problemer, bare utfordringer
Du evner å jobbe systematisk og strukturert både individuelt og i team
Du har god kjennskap til Windows og Office 365
Du har grunnleggende kjennskap til nettverk, klient VPN og fjernsupport
Du evner å kommunisere godt både muntlig og skriftlig i et skandinavisk språk og med fordel også i engelsk
Du gjør ditt ytterste for å yte god service ovenfor kunder og interne brukere
Vi kan tilby:
Et spennende og forholdsvis nyoppstartet arbeidsmiljø med gode utviklingsmuligheter
Et konsern med karrieremuligheter
Variert arbeidshverdag
Arbeidssted i nærheten av NTNU
Mulighet for å kunne gjøre skolearbeid i arbeidstiden ved "stilletid"
Opplæring vil bli gitt
Konkurransedyktige betingelser
Om du har spørsmål tilknyttet stillingen er du velkommen til å ta kontakt med oss:
Daglig leder Kjell Vegard Opheim, tlf.: 414 75 077
Fagansvarlig HR- og Rekruttering Randi N. Stensby, tlf.: 917 48 306
