top of page

Vi tilbyr gratis førstelinje IT-support til våre kunder frem til jul!

I dagens digitale verden er IT en integrert del av nesten alle bedrifters daglige drift. Uansett bransje eller størrelse, er det knapt en virksomhet som ikke er avhengig av IT-løsninger for å opprettholde effektiviteten og konkurranseevnen. Likevel kan de daglige IT-utfordringene fort bli en kilde til frustrasjon, spesielt når små, men viktige problemer hoper seg opp uten en klar løsning.

For å sikre at våre kunder får mest mulig ut av sine IT-løsninger, tilbyr Frisikt nå gratis førstelinje IT-support frem til jul. Dette betyr at som kunde hos Frisikt kan du fokusere på det som virkelig betyr noe i virksomheten din, mens vi tar oss av IT-problemene som måtte dukke opp.


Vi forstår hvor viktig det er med rask og effektiv hjelp når tekniske utfordringer melder seg. Vår førstelinje-support dekker et bredt spekter av dine IT-behov, enten det gjelder PC, skjermer, skrivere/skannere, nettverk, mobiltelefoner, backup, eller andre IT-relaterte utfordringer. Hvis problemet ikke kan løses over telefon, kommer vi til deg og løser det på stedet.



Vi er her for å sørge for at du får den støtten du trenger, når du trenger den, uten ekstra kostnad frem til jul. Er du på utkikk etter PC-er, skjermer eller annet utstyr er det mulig å anskaffe dette via Frisikt IT til gode priser.


Ta kontakt med en av våre rådgivere i Frisikt IT på 98 90 02 00, eller support@frisikt.no, og la oss hjelpe deg med å få en mer effektiv og problemfri arbeidshverdag.




Vil du bli kontaktet av oss? Klikk her.

Comments


bottom of page