Blogginnlegg

Vi tilbyr gratis førstelinje IT-support til våre kunder frem til jul!

August 30, 2024
1 min lesing

I dagens digitale verden er IT en integrert del av nesten alle bedrifters daglige drift. Uansett bransje eller størrelse, er det knapt en virksomhet som ikke er avhengig av IT-løsninger for å opprettholde effektiviteten og konkurranseevnen. Likevel kan de daglige IT-utfordringene fort bli en kilde til frustrasjon, spesielt når små, men viktige problemer hoper seg opp uten en klar løsning.

For å sikre at våre kunder får mest mulig ut av sine IT-løsninger, tilbyr Frisikt nå gratis førstelinje IT-support frem til jul. Dette betyr at som kunde hos Frisikt kan du fokusere på det som virkelig betyr noe i virksomheten din, mens vi tar oss av IT-problemene som måtte dukke opp.


Vi forstår hvor viktig det er med rask og effektiv hjelp når tekniske utfordringer melder seg. Vår førstelinje-support dekker et bredt spekter av dine IT-behov, enten det gjelder PC, skjermer, skrivere/skannere, nettverk, mobiltelefoner, backup, eller andre IT-relaterte utfordringer. Hvis problemet ikke kan løses over telefon, kommer vi til deg og løser det på stedet.



Vi er her for å sørge for at du får den støtten du trenger, når du trenger den, uten ekstra kostnad frem til jul.Er du på utkikk etter PC-er, skjermer eller annet utstyr er det mulig å anskaffe dette via Frisikt IT til gode priser.


Ta kontakt med en av våre rådgivere i Frisikt IT på 98 90 02 00, ellersupport@frisikt.no, og la oss hjelpe deg med å få en mer effektiv og problemfri arbeidshverdag.




Vil du bli kontaktet av oss?Klikk her.

La oss finne din løsning

Ønsker du raskere systemer? Klarere tall?
En bedre regnskapsopplevelse? La oss ta en prat.