Bransjen vår generelt opplever en tid med endringer. Frisikt AS følger bransje-endringene i tillegg til at konsernet er i en spennende utvikling for å kunne tilby et enda bredere tjenestespekter til nåværende og nye kunder. For bedre å kunne imøtekomme endringer og fortsette den påbegynte utviklingen, skal vi ansette flere dyktige kollegaer innenfor regnskap og økonomisk rådgivning.
Våre avdelinger i Hamar og på Elverum opplever stadig en økende etterspørsel fra kunder og ønsker derfor å styrke teamene med flere medarbeidere. Vi ansetter derfor flere kollegaer og aller helst kollegaer som er statsautoriserte regnskapsførere. Noen års arbeidspraksis kan være en fordel, men vi har også plass til deg som er helt nyutdannet. Vi kan tilby deg høy grad av selvstendighet og kontroll over egen arbeidshverdag, konkurransedyktige betingelser og en spennende kundeportefølje. Felles for alle kontorene våre i Frisikt AS, er at du vil møte kollegaer som alle er opptatt av et godt arbeidsmiljø med kompetansedeling, gode samtaler og humor i hverdagen.
Frisikt AS sine kjerneverdier er "solid, helhjerta og kunnskapsrike" - dette er verdier vi ønsker du kan kjenne deg igjen i.
Dine hovedarbeidsoppgaver:
Ansvar og oppfølging av egen kundeportefølje
Årsregnskap
Budsjettering
Rådgivning og kundeoppfølging
Bidra til at Frisikt gir kunden en merverdi
Øvrige økonomiske og administrative oppgaver knyttet til kundeporteføljen
Dine kvalifikasjoner:
Det er ønskelig at du er statsautorisert regnskapsfører
Noe arbeidserfaring fra regnskapsbyrå er en fordel
Du trives med og ønsker på best mulig måte å kunne gi dine kunder god service
IT er et nødvendig verktøy i hverdagen så noe teknisk forståelse og interesse vil være et pluss
Gode kommunikasjonsevner, skriftlig som muntlig, vil være forventet
Som person er du:
Nøyaktig, strukturert og løsningsorientert
Serviceinnstilt og fleksibel
Har høy stressterskel, godt humør og mye stå-på-vilje
Samarbeidsvillig, delaktig og målrettet
Vi vil tilby deg:
Et dynamisk, sosialt og godt arbeidsmiljø
Fleksibel arbeidstid
Selvstendighet og kontroll over egen arbeidshverdag i stor grad
Utfordrende og interessante arbeidsoppgaver
Mulighet for personlig utvikling og avansement i et raskt voksende konsern
Faglig og kontinuerlig utvikling i et sterkt kompetansemiljø
Konkurransedyktige betingelser og gode forsikringsordninger
Kjenner du deg igjen i vår beskrivelse av oppgaver og arbeidshverdag ønsker vi gjerne å komme i kontakt med deg. Din henvendelse vil bli behandlet konfidensielt.
Dersom du har spørsmål til oss, ta kontakt med Frisikt Karriere AS v/ fagansvarlig HR- og rekruttering Randi N. Stensby, tlf.: 917 48 306
Comments